vecka 35

1kommentarer

Du är på dag 240 av 280. (85,7%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 1 full dag (v34+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 40 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
 
Folk har sagt till mig att efter vecka 30 kommer det gå långsamt men det tycker jag nog inte. Jag tycker tiden tickar på skämmande fort. Ibland slår det mig att om några veckor är vi inte ensamma längre, vi är 3! Det är både en mysig och skrämmande tanke. Kommer vi reda ut detta?
 
 

1 kommentarer

Emma

28 Aug 2012 13:24

Tiden går så fort :)) jag tyckte att dom sista fyra veckorna var jobbig. Men mest för att jag inte orkade göra något och att man var öm i hela kroppen :))

Kommentera

Publiceras ej