Vecka 34

0kommentarer

Du är på dag 232 av 280. (82,9%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
 
Nu är jag trött på att vara gravid. Eller bättre förklaring, nu är jag jäkligt trött på att ha halsbänna. Den söker mig, får mig att må psykiskt dåligt för det spelar fanimig ingen roll vad jag äter eller dricker. Det känns inte okej att ränna uppe på nätterna, då att vara uppe och gå är den enda ställningen som går när jag får en attack. Att spy som en gris mitt i natten för min magsyra kommer uppp i munnen. Nej det är inte roligt. Så var ni jäkligt glada alla ni gravida som slipper detta för det pratas alltid om hur synd det är om dom som mår illa under graviditeten. Ja det är det men detta är inget kul heller ska jag få be att tala om :)
Annars längtar vi såklart varje dag efter vårt mirakel. Vill se, pussa och känna på bebis nu nu nu!
 
Nu ska jag fortsätta pusta lite över värmen och titta på tv :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej