Vecka 32

0kommentarer

Du är på dag 219 av 280. (78,2%).
Du är i vecka 32.
Du har gått 31 fulla veckor och 1 full dag (v31+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 61 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
Exakt 2 månader kvar idag!!!
 
Idag har jag varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut idag med, skönt :) Jag upplever inte att min mage växer men man blir väl blind av det för visst gör den det. Den följer kurvan alldeles perfekt. Bebis hjärtljud är också bra...tänk att där inne ligger lilla Bruno :)
 
 
Igår var jag och Andy och köpte bilbarnstol. Då tog vi oss en titt på vagnen vi beställt och då från ingenstans blev jag jätteosäker på färgen! PANIK! Låg och tänkte på det resten av kvällen, tänk så är den färgen egentligen rätt ful?! Jag var tvungen att åka dit idag igen. Det är försent att ångra sig men jag tog med sufletten ut ändå och faktiskt var den snyggare i dagsljus än inne i affären haha. Det är rätt mkt pengar att inte vara nöjd med varan :D
 
 
Babyskyddet :)
 

Kommentera

Publiceras ej