Torsdag

0kommentarer

Igår hade jag en trevlig dag med Jessica och Noel. Jag och JB luncha först på väla sen åkte vi och hämta Noel på dagis. Ett besök på lekplatsen samt lite bröd till ankorna, så såg vår eftermiddag ut. På kvällen åkte jag hem till Lollo där hon hade ljusparty. Dock köpte jag inget, kanske lite snål men det var rätt dyrt :)
 
 


Idag kom Ida och Linnea hit på frukost. Vi satt här och snacka lite för att sen åka och handla. Nu är jag helt slut. Ska vila ett tag nu sen lite senare ska jag gå bort till Jessica och Noel. Vi ska äta pizza o titta på film :)
 
 
Jag köpte ett handledsskydd igår till min "kapraltunnelsyndrom" jävla avancerat namn, lättare att säga för mina avdomnande och onda handleder och händer ;) Det gjorde i alla fall stooor skillnad. Visst jag hade lite ont i handen imorse men den var inte avdomnad vilket var en underbar känsla så idag har jag köpt ett till vänster handen oxå :) Jag ska bara ha det på natten och tur e väl det för snyggt e det inte!
 

Kommentera

Publiceras ej