Tisdag 14 augusti

0kommentarer

Idag har varit en jättemysig dag med fina vänner. Jag, Ida, Linnea, Blondy och Lollo träffades upp på en lunch på stan. Vi satt där ett tag och snackade skit, var mycket trevligt att träffa allihopa :)
Efter det åkte jag, Ida och Linnea och hämtade Filip på dagis, vi bestämde oss för att ta en glass i stan så på bussen igen och åka ner till stan igen :) Jag har inga problem med att åka buss men usch vad det kan vara kvavt på dom. Jag och Filip satt och gnällde lite över att det var varmt ;)
När vi hade ätit glass gick vi bort till stadsparken där Filip lekte lite på lekplatsen och vår dag avslutades med frukthandling på torget :)
 
Jag kunde knappt gå när jag kom hem så det fick bli lite vila i sängen. Har legat därinne och kollat "Hart of Dixie", bra serie :) Har även haft dille på coca cola idag. Sa till Ida att det kommer bli katastrof för mig ikväll och visst hade jag rätt där. Coca cola och halsbränna, icke najs kombo men gott var det haha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej