Stressa ner

0kommentarer

På sistonde tycker jag att jag stressar upp mig för småsaker. Jag vill så mycket men orkar så lite vilket resulterar i att jag skiter i allt. Småsaker som inte ens är lönt att bry sig över men som hänger över mig. Tex hade jag inte skrivit i min graviddagbok sen vecka 28. Boken har bara legat brevid sängen och glott på mig och varje gång jag ser sen blir jag stressad av att jag inte skriver i den. Varje vecka ska där skrivas ut en bild på magen och klistras in men jag orkar inte göra det. Tvättmaskinen är cp. Den låter heltskumt så jag måste verkligen ringa till företaget men jag kan inte förmå mig att ta tag i det. Igår satt jag på tvättkorgen och storböla att tvättmaskinen lät och gjorde som den ville. Andy fick komma in och hämta mig och trösta mig. Stackas kille :(
 
Jag känner mig helt slut som person. Att jobba och samtidigt vara gravid är jobbigt. Idag fick jag reda på att försäkringskassan ändrat reglerna för kassörskor. Att vi också kan få gå tidigare. Jag skulle så gärna vilja sluta jobba nu men jag orkar inte fylla i massor av papper därför skiter jag i det och står ut den resterande månaden (plus en vecka) Det gör mig nog gott att jobba ändå annars hade jag nog sovit dagarna igenom:)
 
 

Kommentera

Publiceras ej