måndag 20/8

3kommentarer

Imorse var jag hos barnmorskan. Allt var bra med oss båda :) Lilla hjärtat ligger fortfarande med huvud neråt och rumpa uppåt dock har h*n inte sjunkit ner något. H*n ligger mest på vänster sida så hon trodde att om jag bara ligger på höger sida när jag ska sova kanske det underlättar min halsbränna lite :)
 
Nu har det varit extremt varmt dessa dagarna så fötter och vrister är, inte helt otippat, svullna. Dock har jag dom senaste dagarna vaknat med händer som är helt avdomnade. Det försvinner efter ett litet tag och går då över till att göra ont men enligt Margareta är det inte heller något konstigt. Obehagligt ja men förmodligen är det som jag samlar vätska på natten. Haha så konstig hela kroppen blir när man är gravid :)
 
 
Ja åkte till jobb efter BM och disskuterade mina sista jobbeveckor. För att göra dom så lätta och smidiga som möjligt ska jag endast stå i scanning och vara i minihus. Det kommer nog bli bra :)
 
 
 

3 kommentarer

Emma

20 Aug 2012 20:50

Vad är minihus?? ;))

Emma d

20 Aug 2012 22:15

Min halsbränna har faktiskt lyst med
Sin frånvaro nöstan varje dag sen jag
Börja jobba!! Konstigt! Tänkte att det kanske
Beror på att jag står upp så mycket o inte sitter ner ontrycker på magen liksom! Men du står
Väl typ upp på jobbet hela tiden också??o det hjälper inte..fast din ligger på andra sidan av magen än min så kanske därför du har halsbränna ändå?

ise

21 Aug 2012 10:00

när slutar du jobba?:)

Kommentera

Publiceras ej