Lokalsinne

0kommentarer

Inatt körde jag som sagt mina föräldrar till Lund. Pappa förklarade sen för mig hur jag lätt skulle komma ut på motorvägen igen. Inga problem. Eller? Jag körde glatt tillbaka den väg vi kommit men kom på mig själv att jag kommit lite fel. Satte på gps:en men den idioten traggla bara på om att jag skulle köra österut, köra söderut blablabla hur f*n ska jag veta vilket håll som är söderut?? Hitta till sist ett riktmärke där jag visste att vi kört förbi men efter det var jag helt nollad. Det slutade med att jag satt och skällde på gps kärringen, ringde pappa och grät och var helt hysterisk för att jag inte hitta hem :) Jag älskar mitt lokalsinne! Till sist tänkte jag skitsamma jag bara kör så får jag se var jag hamnar och då kom jag minsann rätt så hem kom jag :)
 
Jag åkte rätt hem och la mig hos min älskling igen. Han vaknade till lite och frågade hur det gått. När jag berätta att jag inte hittade hem så sa han " men Linda då får du ju ringa så jag kan hjälpa dig, men du var duktig som redde ut det själv" hehe han e söt.
 
 
Idag blir det lunch på stan med fina vänner! Puss

Kommentera

Publiceras ej