Jodå

1kommentarer

Jag köpte med en påse mandlar hem. Barnmorskan tipsade att det kan hjälpa mot halsbränna. Men typiskt mig äter jag ju dom som godis nu, var ju inte riktigt tanken :) Jag försöker hålla igen med godsaker nu. Jag står inte ut när kilona ökar hela tiden. Får skylla mig själv.
 
Idag har varit en pina på jobb och dessa dagar tänker jag att " nej nu får det vara nog, nu går jag och försöker blir sjukskriven". Men det blir aldrig av för ingen dag är den andra lik så imorgon kan jag lika väl tycka att jobba är lätt som en plätt. Men idag har jag haft ont i magen, den har känts extra tung. Har fått låna sådant bälte man ska ha under magen för att lyfta upp den och imorgon ska jag prova om det underlättar.
 
Min mobil går mig på nerverna. Den får ligga hela natten på laddning ändå räcker inte batteriet en hel dag. Nu ligger den här stendöd. Jag har raderat massa onödiga appar så vad e problemet?? Det är bara några månader gammal.
 
Min sista kund för dagen var ett riktigt stolpskott. Blev skitsur för att hon fick en avstämning för hon ville faktiskt hem och se matchen. Matchen började för en halvtimme sen och handla då inte. Tur man lärt sig att hålla truten o se glad ut.
 
 
 

1 kommentarer

Nathalie

22 Aug 2012 22:37

Så sjukt. Exakt samma med min mobil. Får ladda den en gång på dagen plus natten. Men det konstiga med min är att om jag laddar den på natten. Står 100%, drar ur eden ur laddaren på natten och sen på morgonen så har jag 70%.??? Ett spöke som har min mobil på natten eller??? Då har jag stängt ner allt som går att stänga ner på mobilen. Så himla konstigt.!

Kommentera

Publiceras ej