hemma

2kommentarer

Då är jag från och med idag sjukskriven. Innebär att jag har jobbat min sista dag på ett bra tag. Känns både skönt men samtidigt tråkigt, hur ska jag nu fördriva mina dagar? Men skönt är det, har kämpat länge mot värken men det gick till en viss gräns sen sa kroppen stopp. Förhoppningsvis kommer mina fötter, ben, händer, armar och vänster ljumske må bättre av vila :) Måste ha krafter när vår lilla skatt ska komma och är ute :)
 
Har haft mamma och pappa på fika idag. Mysigt :) Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinsnissen ska komma. Mellan 12-14 skulle han dyka upp och det får gärna vara nu! Bara för det ringde han nu haha.

2 kommentarer

Emma d

23 Aug 2012 21:34

Häärligt!! Ta
Vara
På sista tiden nu :) speciellt din och
Din killes :) Kramas
Så mycket ni kan för det hinner man inte
Göra så ofta sen haha!

ise

23 Aug 2012 22:56

Vad skönt för dig att ha slutat nu :)

Kommentera

Publiceras ej