Helg

1kommentarer

Jag dör i denna värmen. Det värsta är att det är 100grader i lägenheten också :(
 
I alla fall har det varit en superbra helg. Har fått så mycket gjort!
 
I fredags åkte jag och Andy till Ikea och köpte möbler. Ett skötbord, en spjälsäng och en bokhylla fick följa med hem. Andy byggde ihop allt på kvällen medans jag satt på en stol och var sällskap haha. Till min ursäkt har jag faktiskt att jag inte fick hjälpa till :D  När vi var klara och jag möblerat om i rummet ( ajabaja att flytta tunga möbler men jag tror jag har samma kropp som innan :D ) myste vi till det med kräftor. Det var sååå gott!
 
 
Extrarum innan :
 
 
 
 
 
 
På lördagen hjälpte A mig att flytta möbler igen då vi inte var nöjda med hur det såg ut sen tillbringade jag förmiddagen med att "boa". Jag fixade och hade mig i barnrummet för att sen få ett ryck och bar ner massa saker i källaren samt städade. Ida, Sjöbbe och Alice kom sen på fika. Mysigt :)
 A kom hem lite efter att Ida och Sjöbbe åkt hem så då blev det kebab sen tv-tittande. Klockan 9 sov vi som stockar båda två haha.
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit i Ullared och köpt det sista. A var med på bebisavdelningen och plockade saker men sen lämna jag han på fiskeavdelningen. Lugnare att gå själv ;)  Nu skulle jag tro att allt är förberett för lillsnutt. Gardiner ska bytas men det väntar vi tills vi vet om det är pojke eller flicka. Lite blått/ rosa måste ju in i rummet :) Men vi är nöjda med hur där ser ut. Tavlor har vi köpt men inte satt upp än.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Emma d

19 Aug 2012 22:34

Åhh så mysigt det blev!! Nu blir jag så sugen på att göra vårt också men ska vänta
Till efter v 32 så vi är 100pånatt det
Blir en pojk :p annars
Åker de icke in nåt
Blått i rummet :p

Kommentera

Publiceras ej