Godmorgon

0kommentarer

Man tror ju knappt att det är sant när kockan ringer 06.00 en söndag, men det är det :) Jag öppnar idag sen klockan 13.00 får jag gå hem. Då ska jag köra till mamma&pappa och äta köttfärslimpa. Andy ska ändå på HIF så då är det inget roligt för mig att sitta hemma.
 
Det blev ingen lång kväll för oss igår. När jag slutat handlade jag mat med hem sen titta jag på TV. Vid 20.30 kom Andy hem och då tvingade jag han till fotmassage ;P Sen fortsatte vi titta lite på tv och rätt som det var sov han. Skönt, kunde jag oxå lägga mig med gott samvete :) Jag känner mig så tråkig då jag är den som alltid  går och lägger mig först.
 
Igår överraskade några tjejer på jobb Lollo på hennes 25årsdag ( eller dagen efter) Jag sa redan från början att jag förmodligen inte skulle orka efter lördagspasset och jag hade rätt. 8½ timme ståendes jobb tar hårt på fötter och igår även höfterna. Då är det rätt skönt att bara åka hem, det kommer fler tillfällen jag kan vara med på :)
 
 
Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej