Godmorgon!

0kommentarer

Idag ser det ut att vara ganska fint väder. Jag ska träffa Jessica om en stund, blir nog att vi tar en lunch någonstans,
Nu har min älskling åkt. Han är i Scottland och ska kolla på HIF. *snyft* är så tomt utan han :( Nåja 3 dagar ska man väl klara. Skulle det vara så att lillbebis får för sig att komma nu ska jag knipa allt vad jag kan så han hinner hem haha, nej skämtåsido..inte speciellt stor risk!
 
Jag tror att bebis flyttat sig lite. Jag känner mer rörelser på vänster sida nu, innan var det höger, och jag har inte problem med halsbränna! Igår tog jag inte en tablett på hela dagen, inte ens en losec och jag har ingen!!! LYCKA!! Anledningen till att jag tror att bebis flyttat sig är för att barnmorskan sa att h*n låg och tryckte på magmunnen...den har kanske fattat han mamma blir ledsen då :D
 
 


 
 

Kommentera

Publiceras ej