Fredag 31augusti

0kommentarer

Idag sov jag enda till 10.30. Skönt! Dock vaknar jag många gånger innan dess men skönt att kunna somna om lite till.
 
Jag ska gå in i duschen nu sen ska jag ta bussen upp till fotmassage :) Vet inte om jag sagt det men jag kör så lite som möjligt nuförtiden. Får så himla ont i benen och handlederna när jag kör så det är bekvämare att sätta sig på en buss dock är det ett himla planerande med det. Bussarna måste matcha varandra och jag har inte riktigt koll hur lång tid en sträcka tar...sen får man alltid va beredd på att bussen håller aldrig tiden!!
 
Fastän jag inte gjort supermycket dom senaste dagarna har det ändå blivit för mycket. Jag känner att kroppen sätter sig på tvären när jag är igång mycket. Måste ta det lugnt nu!
 
Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej