fredag 17 augusti

0kommentarer

Igår efter jobb åkte jag och Blondy ut till Louise på en trevlig fika. Vi satt på balkongen och bara snackade, inte helt fel det :)
 
 
 
Jag var inom babproffsen också för att titta på en skötväska men den hade fortfarande inte kommit in. Idag är jag ledig och har inte något att göra fram till 5 så jag tänkte åka ut och kolla på den ute på väla istället.
 
Idag har ju dagen kommit som jag längtat efter länge. Vi ska ut och köpa möblerna till bebisrum :)) Åh så mysigt det ska bli att inreda och fixa. Andy skoja imorse att jag kunde åka ut och köpa möblerna nu på dagen så bygger vi ihop det ikväll och tro mig, hade jag bara orkar bära på dom hade jag gjort det :)
 
Tvättmaskinsnissen sa att det inte var några problem att tvätta nu fram tills motorn bytats ut och det är det säkert inte heller. Men det jäkla gnällandet kan ju få vem som helst att få spel! Men vad ska man göra, tvättkorgen lär inte tömmas och tvättas av sig själv :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej