Dagen

1kommentarer

Idag var vi på sista delen av föräldrarkursen ( Heter den ens så?)  Denna gav oss inte lika mycket som första men lite information är alltid nyttigt. Framförallt det där med amning. Jag är en av dom som faktiskt inte ens vet om jag vill amma. Jag får helt enkelt se hur jag känner den dagen vår lilla har tittat ut, men det är rätt vettigt att veta lite om det.
 
Sen sitter där ju alltid brightheads som kan och vet allt om allt. Så när jag körde till Maxi efteråt satt jag bara och tänkte på försäkringskassan. Jag kände mig rätt lost när vissa pratade om det på kursen, för ärligt talat så är jag inte så insatt. Tycker mest det verkar rörigt men med stor hjälp av Sjöbbe samt lite googling tror jag att jag har koll på läget nu ;) Tror jag!
 
Annars har dagen inneburit massage samt väla med Sjöbbs :) Jag får inte ( för mig själv) handla mer till bebis men pyjamas med Nalle Puh kan ju faktiskt både flicka och pojke ha och är inte för neutralt och tråkigt. Så det åkte med hem ;D
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Emma

07 Aug 2012 21:25

Vaa e ni redan färdiga
Med f kurs?? Haha jag har inte ens börjat eller fått frågan koonstigt! Jag vill ändå inte gå en gång till men ändå :) hehe ! Jaha men jag trodde det var en kille "bruno"?;))) hahaha

Svar: Ja men det var bara 2 ggr, förra tisdagen och denna :) Haha nej Bruno kan lika bra vara Brunina, vi har ingen aning om vem som bor där inne :)
Linda

Kommentera

Publiceras ej