Valborg

0kommentarer

Idag har jag och Andy haft en jättemysig dag i solen. Imorse kändes det rätt hopplöst men efter att ha övertygat honom att vi skulle cykla till stan har det bivit bra :) Vi cyklade ner till stan vid 12 tiden...gick en sväng på kullagatan och leta solglasögon, efter det träffade vi på A´s kompis Björn å då blev det en öl på hamnpaviljongen.
Vid 2 tog jag och Andy båten över till Helsingör där har vi suttit resten av eftermiddagen och myst på torget. Blev även middag där :)

Nu e jag hemma nöjd och belåten, Andy ska kolla fotboll ikväll så jag är alone här men det gör inget..är ju " Morgan och Ola-Conny" ikväll och det är ju bara fööör bra!:D


Jobb imorgon, röd dag så tiden är lite annorlunda jämfört med en vanlig tisdag men det gör inget..bättre betalt sen har jag semester på onsdag så jag ska nog stå ut :)


Ha en bra valborg!

Kommentera

Publiceras ej