Torsdag 26/4

1kommentarer

Nu har jag gått och blivit sjuk :( Är inte jätteförkyld men näsan är det stopp i och halsen den ömmar. Mår inte alls bra om jag ska va ärlig men jag har 2 jobbedagar kvar innan ledig helg så jag tänker bannemej stå ut!
Idag har jag bytat tid med Helena så det bllir 12-20 idag också. Hoppas den går lika snabbt som den gjorde i tisdags.

Imorgon om jag inte är sämre ska jag och mamma åka till väla när jag slutat. Får se till att inte hela lönen spenderas där ute men lite kan man nog unna sig :) På kvällen har jag bjudit in mig själv på middag hos mina föräldrar. Andy ska på HIF och jag känner inte för att sitta hemma själv o glo.


Nej nu ska jag vila lite innan det är dags att jobba!

1 kommentarer

Helena

26 Apr 2012 14:28

Krya på dig.

Kommentera

Publiceras ej