Söndag

0kommentarer

Jag berättade ju för ett tag sen om en konstig dröm, ja men den jag drömde häromnatten slår ändå allt. Jag drömde att jag var tillsammans med en orm!! Eller tillsammans var vi ju inte för jag hade gjort slut vilket ormen inte kunde acceptera. Men hur sjukt e inte det då att drömma det??
Jag har så länge jag kan minnas alltid kommit ihåg mina drömmar på morgonen och dom är alltid lika skruvade :)

Nu är äntligen helgen över! Jag åkte inom mamma o pappa efter jobb o hämta lite påskmat, kan inte få nog av det :) Nu väntar jag på att det ska komma något bra på tvn sen e  min söndag gjord. Imorgon är jag lledig och jag tror jag åker till vla en sväng då



Skönt är det med ny data, ingen skärm som flimmrar, en fungerande fläkt och ett batteri som håller MEN jag kan fan inte skriva på denna. Denna är mindre än den gamla occh jag blir på allvar riktigt riktigt irriterad när jag skriver. Så nu får ursäkta om här kommer en hel del felstavningar.




La en gamla foton på nya datan för att ha allt samlat o hitta denna godingen. Scotts på sjöcrona, en av dom roligaste kvällarna jag någonsin haft!

Kommentera

Publiceras ej