Lördag 28/4

0kommentarer

Idag skulle vi egentligen åkt till Sjöbo men imorse ringde Andys pappa och ställde in. Helt plötsligt hade vi en hel dag att fördriva...har dock inte blivit mycket gjort. Vi har varit en liten liten sväng på väla för att hämta ut min mobil sen åkte vi och handla mat och godis :)

Telenor e ju söta..jag har tyckt att min mobil varit inne länge på lagning men har ine fått något sms om att den skulle vara klar så har hel enkelt fått vänta. Idag kolla jag på mitt kvitto och ser då att dom skrivit fel nummer till mig så det visa sig att mobilen legat klar i butiken sen den 18 april. Störigt men nu har jag fått hem den i alla fall. Funderar på om jag kan dra ner min mobilräkning lite i månaden. Måste bli lite med ekonomisk och det är en räkning som jag absolut borde kunna få ner. Får nog ta tag i detta!

Imorgon blir det bakluckeloppis igen med Ida. Denna gången har jag dock inte så mycket saker men lite kläder ska jag försöka få sålt. Hoppas att det bringar in lite pengar till sparbössan :)


Undra om det blir någon middag idag...klockan är 20 i 7 och Andy "vilar middag". Får nog väcka han snart :)

Kommentera

Publiceras ej