Äntligen fredag!

0kommentarer

Då var man uppe, inte pigg men uppe i alla fall. Ska och jobba nu, 8-14 så det går snabbt. Efter jobb ska jag och simma med Blondy o Harder. Har lovat mig sjäv att komma igång nu så får vi se hur det går haha.

När simningen är klar blir det snabbt hem o duscha o svira om sen sticker jag och Andy till Sjöbo. Äta o dricka gott hemma hos Andys pappa och fru :) Kommer bli en kanon fredag detta!!


Jag var på väla igår o hitta ett linne. Nu hoppas jag bara att det blir bra tillsammans med tunikan. Det återstår o se imorgon för innan dess forskar jag minsan inte i det :)

Fick även lämna in min mobil IGEN! Samma fel fortfarande, det gör en ganska less för vafan har dom gjort på verkstaden egentligen? Så nu har ja gamla mobilen igen, tillbaka till stenåldern.

Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej