morning nervositet

0kommentarer

Om 1 timme var det dags. Jag börjar bli nervös, jäkligt nervös. Mitt hjärta pumpar och mina tankar skenar iväg. Jag tror inte ni förstår min press men jag måste klara detta idag. För det första för att säsongen snart är slut. För det andra för mitt eget självförtroende. Misslyckas jag idag igen gräver jag nog ner mig i en grop. Positiva tankar nu, jag ska klara detta!
Jag är mest rädd att jag tappat en massa på vägen. Jag börja trots allt min utbildning förra sommaren. det har gått lång tid. Så står jag där och ser dum ut. A säger att det kommer jag inte göra, jag går fortfarande en kurs och har rätt att fråga saker, där har han ju faktiskt rätt. Aaah jag blir tokig, jag vill bara skruva fram klockan 8 timmar. Då är jag lugn igen :)

Något positivt såhär en lördagsmorgon är att jag fick på mig min bikini jag hade i Thailand. För stor i trosorna. Panikrota fram en gammal sliten, passa perfa ;) Då blir man gla!


Nej nu ska jag kedjeröka 10 cigg och lugna mina nerver!

Håll tummar och tår!

Kommentera

Publiceras ej