ibland så..

0kommentarer

Är det höstdepp som är på väg eller är det helt enkelt för att jag inte haft semster? Jag vet inte, det enda jag vet är att jag glider igenom mina dagar utan att göra något. Helst vill jag bara ligga i soffan hela dagen. Helst inte gå upp ur sängen alls om jag ska vara ärlig. Jag hatar att jobba för tillfället. Jag har aldrig tyckt att det är speciellt roligt men just nu är det fruktansvärt. Jag mår så dåligt av vetskapen att jag snart måste göra i ordning mig och sticka iväg.
Till råga på allt har jag hemsk mensvärk som får mig att må illa. Viktväktarna har jag helt struntat i, skiter i vilket, vilket får mig att bli rädd att jag ska gå upp allt jag kämpat med att gå ner. Allt är skit just nu. Jag vill bara komma upp ur denna svackan :(

Kommentera

Publiceras ej