goddag

0kommentarer

Min dykinstruktör som även äger dygcentrat där jag går kursen är verkligen en klippa. Även fast jag misslyckas gång på gång så ger hon inte upp. Hon vill verkligen, lika mycket som mig själv att jag ska lyckas. Hon kunde sagt :" synd att det inte funkar, det är inte alla det passar" och varit 5000spänn rikare, men det gör hon inte. Hon kommer upp med nya lösingar som kanske ska passa mig. Jag är verkligen tacksam till Mikaela. Jag kan rekomendera alla som någon gång tänkt tanken att ta dykcetrifikat att ta det där.



Igår var jag ute och åt gott på stan. Interpress som är ett tidningsförlag bjöd ut mig, min jobbekompis, min chef, min gamla chef samt 2st från Maxi hyllinge på en kväll med information samt middag. Det var en mycket trevlig kväll. Intressant att se hur vi säljer och vad vi kan göra bättre, sen aldrig fel att få gratis mat ;)  Vi åt på Helsing. Har aldrig ätit där innan men det var inte fel.
Det är kul att bli utbjuden på mat för oftast går man till ställen man aldrig själv valt. Sist vi hade en sådan här kväll åt vi på tempel, också väldigt bra mat!

Ikväll har jag stängningen på jobb. Gillar vi det? Vanligtvis nej men idag känns det helt okej. Första dagen för A på jobbet efter sin sjukskrivning. Trodde det skulle bli skönt men jag saknar han faktiskt. ♥




26/1-2/3-2012 Nya upplevelser, nya minnen. Längtar såå mycket!

Kommentera

Publiceras ej