fredag

0kommentarer

Jag vill först börja med att säga ÄNTLIGEN HELG! Denna veckan har verkligen sugit. Inte på fritiden men det har varit en tuff jobbevecka för mig.

Efter jobb körde jag och Ida och handla till imorgon. Då kommer några fina vänner hem till mig och äter tacos. Förhoppningsvis vill någon av dom dricka lite vin med mig också :) När jag kom hem tänkte jag att det var lika bra att ta tag i den förbannade städningen. Dammsuga, tvätta golv och städa toa. Känns väldigt bra såhär i efterhand när det är gjort. Tror inte det finns tid till det imorgon, jag ska ju dyka ;) Än sålänge är nerverna där dom ska vara men jag vet att imorgon bitti är dom säkert utanpå kroppen. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet hur nervös jag kommer bli. Det kommer gå bra, så bra.


Nu tänkte jag ta hand om disken så är allt gjort. Ikväll blir det mys med älskling ♥

Kommentera

Publiceras ej