7/9

0kommentarer

Tur man har fastpris på telefonen för oj vad jag ringt rundor idag. Ringt till resia ett ex antal ggr. Megarädd att något ska bli fel med bokningen igen eftersom det blev det förra året. Det kosta oss 3000kr extra så det vill jag inte vara med om denna gången. Det ser ut som att vår resa blir bokad idag i alla fall, weeei! Känns mer verkligt då :) 5 veckor, ja tack!




Sen har jag ringt till dykcentrat samt införskaffat nya p-piller. Varför ska man fixa lite varje dag, bättre att dra ut på det i sista sekund och ringa alla samtal på en och samma dag ;)





Nu ska jag strax sticka och jobba. Igår kände jag mig nere, idag är jag full av ny energi och glad igen. Det enda tråkiga är att nu är mina veckor i info så gott som över. Kassan nästa, jaaadå!

Kommentera

Publiceras ej