3/9

0kommentarer

Denna helgen jobbar jag extra. Fina pengar men ojoj så tråkigt. Jag tänkte jag skulle väga upp det jag förlora förra veckan genom att jobba extra denna. Då visar det sig att det är olika månader så vad hjälper detta egentligen haha.

Nu har jag planerat dagens matintag. Ikväll ska jag och Andy äta bakad potatis så jag måste snåla med pointsen hela dagen så jag verkligen kan äta med gott samvete ikväll. Det har nämligen inte gått så bra på sistonde. Roligast var när jag tryckte i mig ett halvt paket dadlar, inser när jag äter den sista att de inte smakar som dom jag ätit innan. Kollar på förpackningen, sirap tillsatt!! Kaaboom 8 points, fint ska det va!


Annars händer det inte mycket. Letar resor som en toking men finns bara skit just nu. Billiga men långa mellanlandningar med skitflygbolag, eller dyra som fasiken med bra flyg. Vi har ju ingen stress men samtidigt känns det stressigt. Man vill ju ha det klart.


Nej nu ska jag göra ve mig det sista sen köra till jobb.

Ha en trevlig lördag!

Kommentera

Publiceras ej