Söndag

0kommentarer

Tråkig men skön helg. Andy ska alltid iväg på fotboll, är det inte HIF så är det Man U, eller korpen. Det börjar bli jävligt tråkigt nu men det är han intresse som jag aldrig kommer ta från han. Idag är det morsdag, alla mer eller mindre firar det, min egen mamma jobbar så det blir inget firande för oss. Dessutom vägrar hon fira en sådan löjlig dag haha. Så här sitter jag i min ensamhet. Har varit iväg en sväng och handlat samt tankat bilen. Jag ska laga "falsk fläskfilé" Mega gott är det.

Imorgon ska jag och mamma till Ullared. Jag vet, värsta stammisarna! Men jag ska försöka hitta mig en bikini samt något att ha på mig på Johannas student. Vandrat in och ut i varenda affär på väla utan att hitta ett skit.




Min bästa mamma ( Och en fotbollsnörd ;)

Kommentera

Publiceras ej