Resumé

0kommentarer

Nu är sista dagen för denna veckan kommen. Det gillar jag. Gillar det extra mycket när klockan slår 19.00. Det är dock många timmar tills dess och många "hej hej" "tack tack" fraser tills jag säger tack och hej för denna veckan.
Fint väder ute idag igen, helt okej faktiskt, enligt väderprognosen ska det bli fint imorgon med och då är ju jag ledig. Hatar dock när människor ska komma in och berätta hur fiiint väder det är ute, och hur vaaaarmt det är. Jo tack jag vet!

Jag har gett upp. Igår frossa jag i både godis och glass. Icke bra, jag vet. Nu står jag i ett vägskäl, ska jag eller inte?

Igår upptäckte jag o A att en geting byggde en kupa ute på vår balkong. Lagom fräckt att bygga bo där vi redan bor. Man får väl hitta sig ett eget stället, tror inte den går med på att ta en del av vår hyra. Så boet åkte ner, ledsen sorry, du får hitta dig ett annat ställe att bygga upp ditt hem på.

I veckan blev jag stoppad i nykterhetskontroll. Igen. Hur lyckas jag komma på alla ställen dom har det på? Har haft körkort i 3½år och redan blivit stoppad 4ggr. Min svärmor har haft det i 30 år eller nått och aldrig varit med om det. Nervös blev jag men fattar inte varför, jag vet ju om att jag är nykter :)

Kommentera

Publiceras ej