Måndag

0kommentarer

Är det min data som e cp eller vad e problemet. Kan inte gå in och läsa vissa bloggar för reklamen lägger sig mitt i texten. Irriterande as hell.

Idag har jag och mamma varit i Höganäs. Strosa rundor i alla outlet butikerna för att sen åka till Ikea. Som vanligt hitta jag mer än vad jag borde men pengar är till för att slösas ;) Mamma bidrog med en peng oxå haha.

Nu har jag precis satt upp sådana klister blommor man sätter på väggen. Jag höll på att få spel...det var icke lätt att få till ett passande mönster och jag är fortfarande inte nöjd. Skitsamma, det får vara så nu!


Nu är det helgveckan igen. Hoppas den går snabbt för sen är jag ledig, som det ser ut nu, två helger i rad. Gott men visserkligen kan det kvitta för efter det får jag två jobbehelger i sträck. Strunt samma, jag älskar att vara ledig men jag älskar lika mycket när pengarna rullar in på kontot :)


Ha en fin kväll!

Kommentera

Publiceras ej