måndag

0kommentarer

Oj oj oj vad jag är nöjd efter dagens shopping i Ullared. Hitta precis det jag var ute efter, plus en svart jacka. Helt perfekt!


När vi åkte dit sa jag till mamma " undra vad det är för hastighet här" varpå hon svarade " äh här är väl inga poliser här ute" Men jodå! På vägen hem åkte jag som vanligt på en nykterhetskontroll mitt ute på landet. Jag har sagt det förr och säger det igen, hur lyckas jag hamna i alla sådana? Då var man uppe i 5st på mindre än 3½år. Jag vet precis hur rutinerna går till nu ;) Andy säger att det är bara för min bil ser ut som en fyllebil...men näää den är ju så fin. Not.

Köpt bikini har jag gjort. Fyfan säger jag bara, jag dör lite innombords när jag tar på mig det. Tur jag inte har semester i sommar så jag slipper visa mig, jag satsar på stranden 2012 i Thailand istället!

Jag fick kallelse till tandläkaren den 17augusti. Hur fan vill dom att jag ska komma ihåg det, skicka det gärna mer än 2 månader innan. Ska man redan behöva bli nervös inför det. Innan har jag bara gått till tandhygenist, nu ska jag till riktig tandläkare vilket får mig att bli sketanervig.

Kommentera

Publiceras ej