inget nytt..

0kommentarer

Livet rullar på i vanlig ordning. Jobba, äta, sova...ja ni vet det vanliga. Allra bäst tycker jag om att sova men den kan man ju inte göra dagarna igenom. Jag kämpar på med min diet även om jag varit redo att ge upp flera ggr denna veckan. Idag fick jag åter igen kämparglöd och gjorde mig till och med en gratäng gjord på rättika. Helt okej, ett bra alternativ till potatis i alla fall :)
Nu kommer helgen och då är det har någon anledning alltid jobbigast. Kanske för att unna sig infaller på helger men det blir inget med det. SKulle det verkligen krisa kan jag alltid lyxa med hallon och vispgrädde.
Nu börjar jag bli hungrig, bästa metoden mot det är att gå in borsta tänderna så är det slutätit för idag...så det gör jag nu,  blir några sidor läsning sen hälsa på John Blund!
Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej