hej på er

0kommentarer

wooohooo äntligen har vi köpt nytt batteri till vår bärbara data. Inte en dag försent även om man vant sig vid att sitta vid den stationära. Nu kanske det kan börja komma lite bilder här oxå :)

På tal om bilder, på min mobil är bilderna klara och tydliga. När jag skickar dom till bloggen så ser man knappt bilden, den blir ju megamörk. Konstigt.

Nu är det snart ledig helg. Imorgon ska vi kanske spela bowling med Andy´s mamma och Pompe. Dom har inte lämnat besked än så vi får se vad som händer. Jag har köpt energidricka till sodastreamen. Vi drack det på Vicky och Nico´s bröllop och så vitt jag kommer ihåg smaka det nog hyffsat med lite vodka ;)

Annars har jag inga planer för helgen. Bara ta det lugnt och vila upp mig....fast det känns som att det är det enda jag gör nuförtiden....




Jag har dessutom varit nere på dykterminalen och snackat med Mikaela. Nu är det dags att ta tag i min dykutbildning igen, denna gången ska jag lyckas!

Kommentera

Publiceras ej