midsommardagen

0kommentarer

Hade en jättebra midsommarafton igår tillsammans med Andy, pappa och senare på kvällen mamma. Lugnt och fint..åt gott, drack god pepsi max, spela dart, mös och pratade. Helt e min smak. Vid 00.30 fick jag tvinga hem Andy, då höll jag på att dö av trötthet. Dock sov jag inte många timmar inatt... andra natten i rad....jag tycker så synd om mig själv. Imorse ringde klockan, meningen var att jag skulle följa med pappa, farbror, faster, Urban och kusiner till ven men av personliga själv stannade jag hemma. Dock var jag en snäll familjemedlem och lämna och hämta dom i Landskrona.

Jag har bara tagit det lugnt i övrigt idag, tittat på tv och haft det bra. Somna till en halvtimme på soffan innan...det behövde jag...jag ber till gudarna om en natt med sömn. O nej jag är inte gravid, bara för man inte dricker på en högtid och inte mår så bra tror folk direkt att det är så....så är det inte!!

Nu ska jag steka mig en hamburgare och titta på Änglagård :)


Tyvärr har jag inga bilder från midsommar...glömde kameran hemma och pappa lär väl ta en jäkla tid på sig att lägga in sina :)



Förra året...undra var jag har den klänningen??

Kommentera

Publiceras ej