hej hej

0kommentarer

Kul att man mobilbloggat så har inte ett enda inlägg kommit fram. Tur jag inte betalar per mms för då hade det retat ihjäl mig.
Har varit uppe sen 07.30, dom ska komma hit och installera vattenavräknare. Som vanligt någon gång mellan 08.00-16.00. Lika bra att gå upp och va klar i tid, speciellt eftersom arbetet tar ca. 2 timmar. Men än så länge har dom inte dykt upp vilket är väldans skönt.

Igår var jag äntligen ledig. Jag och Andy stack och åt frukost på Alldas, mumma! Sen åkte vi ner till Råå och spela minigolf. Tur det blåste som fan annars hade jag dött av värmeslag. Det gick ju inget vidare för mig, tosig till max.... spec. när han fick hole in one på 3 banor...retligt!!
Vi avslutade med en glass i småbåtshamnen, mysigt :)


Idag jobbar jag till 20.00 så det blir inte mycket gjort. Resten av veckan är morgontider, mycket bättre!


Kommentera

Publiceras ej