Böla

3kommentarer

Har precis kommit hem efter att ha lunchat på stan med Andy. Fint väder, mycket folk på stan, dock ganska kallt i vinden. Jag ska köra till jobb vilken minut som helst, hur kan man spendera en fredagskväll på bättre sätt?

Dessutom backa jag in i ett garage med Andys bil, lite skumt eftersom jag drömt, som sagt 2 ggr att jag backar in i bilar. Det blev inget på bilen men jag trodde A blev arg så jag börja gråta haha. Ibland är det skönt att gråta och släppa ut allt, men kanske var en lite töntlig sak att bli ledsen över :)


Ha en trevlig helg! Har ni tv4 film och råkar vara inomhus just nu så titta! Änglagård2, gah I love dom filmerna och denna gråter jag alltid som en tok till.

3 kommentarer

HANNA

03 Jun 2011 15:03

visst är det härlig med långhelg, att vara ledig? :D



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

HANNA

03 Jun 2011 15:03

visst är det härlig med långhelg, att vara ledig? :D



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

F.R.U.K.O.R.T

03 Jun 2011 15:09

Hej fina du, ville kika in och önska dig en trevlig dag:) Många kramar!

Kommentera

Publiceras ej