22juni

0kommentarer

Påminnelse till mig själv : Ta INTE ballerinaskor när du ska ut och promenera. Det känns som mina fötter blöder haha. Jag tänkte ju att jag baaara skulle gå ner till söder, men baaara gå ner till söder är ändå en bit och mina fötter kräver ordentliga skor hädanefter!

Min morgon börja katastrof. Jag har nog sträckt ryggen under dykningen igår så jag kunde knappt gå upp ur sängen i morse. Väl uppe inser jag att jag ställt klockan fel. Istället för att ha min värdefulla timme på morgonen hade jag istället bara en halvtimme. Hatar att stressa! Fick t.o.m äta en del av min frukost i bilen.

Imorgon börjar jag inte förrän 2 vilket ska bli skönt. Jag ska sova så länge jag kan, plus att jag ska sitta lite med min massagedyna. Min rygg ömmar och ingen massagetid på jobb passar mitt schema :(

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med täcke och kudde. Hoppas där är någon bra film på tv!



jag skulle vilja ha en hund. I peridoder är jag helt inne på att skaffa det. men sen inser jag att jag i nuläget vill ut och resa och jag kan inte förlita mig på att någon ska kunna passa den. Men jag vill...
Här med Bambam på Koh Chang :)

Kommentera

Publiceras ej