21juni

0kommentarer

Har haft en bra ledig dag. Känner mig mycket gladare nuförtiden. Om man bara bestämmer sig för vissa beslut i livet kan det förändra mycket. Jag känner mig starkare som person helt enkelt. Mycket är p.g.a mina vänner, min familj och A. Dom stöttar, peppar och bryr sig.

Imorgon ska jag träffa en av mina favoriter. JB och förhoppningsvis Noel :) Vi ska promenera ner till söder och checka in utbudet av frukt och grönt. Förr var dom i alla fall billiga med sånt där nere, och det är minsan aldrig fel. Först på dagen blir det dock jobb, förbutiken igen. Tycker om att vara där ute MEN man måste fråga om legg heeela tiden. Dör så jobbigt det är.


Snart är det midsommar. Jag har bestämt mig för att köra så kan jag hämta min mamma och hennes arbetskamrat på kvällen när dom slutat jobba. Innan dess ska jag och A fira med pappa, tycker synd om han att han ska behöva sitta själv när mammi jobbar. Jag har redan räknat ut hur mycket sill och potatis jag kan äta, så är man förberedd ;)


Kommentera

Publiceras ej