öppet brev till min mage

1kommentarer


I 26 år har vi hängt ihop,jag kommer inte ihåg hur det var förr men under som senaste åren har jag känt att vi inte är på samma våglängd. Allt jag tycker om att äta hatar du. Idag åt vi världens godaste middag, är du nöjd? Nej. Du bara spänner dig och ställer till med problem. Trots att du får en go dricka varje morgon att gotta dig med är du otacksam och ställer till med smärta ändå. Det gör ont.
Du är större än vad du borde vara och envisas med att hålla dig på den platsen. Trots att du kläms i vissa situationer vägrar du dra in dig och ta lite mindre plats...WHY!?

Hade jag kunnat hade jag raderat dig från mitt liv, tyvärr är jag fast med dig för evigt!

1 kommentarer

Emma

11 Jul 2011 15:34

Den var bra den :) stackars din mage :(

Kommentera

Publiceras ej