Hej po er

0kommentarer

Varför ska man bli sugen på allt när man inte får? Varför blir man sugen på saker som man aldrig annars vill äta? Just nu har jag hängt upp mig på pannkakor. Gaaah dom har etsat fast sig i min hjärna. Först var det Mc donalds ( råkade dock slinka ner en cheesare idag) sen kebab, chips, ostbågar och nu pannkakor. Varför kan jag inte bli sugen på en sallad eller en frukt? Nej det vore för enkelt, kämpas ska det.


Vår tvättmaskin är igång som vanligt, i övrigt blir det mys resten av kvällen. Imorgon kommer min mammi och pappi hem från Cypern. Åh jag har saknat dom. Jag är van att ringa 1, t.o.m flera ggr om dagen och prata med dom, nu har det bara blivit lite sms. Ska hämta dom på knutpunkten på morgonen. Kanske hinner med ett besök hos doktorn på morgonen oxå. Trötta mig.



Mitten av juli och regnet öser ner, man måste gilla svensk sommar!


Kommentera

Publiceras ej