8 juli

0kommentarer

Usch som jag stressat idag, inte bra för kropp och själv. Nu när jag väl kan sitta ner och ta det lugnt blir jag rastlös. Borde lägga mig snart, upp tidigt imorgon och ta hand om dagen!

Idag laga jag med hjälp av A skaldjurspasta. Åh det är såå gott. Fastän jag så gärna ville äta mer fick jag tänka mig för och äta lagom. Det är inte alltid lätt då jag innan haft en tendens att alltid äta lite extra. Konstigt man blivit tjock liksom:D Men det är på rätt väg. Tror dock inte denna helgen kommer vara så nyttig men man måste leva som min pappa och A säger :)

 
Nu är jag ledig 2 dagar, fint ska det bli! Retar mig fortf. på att jobba måndagar haha..visserligen är jag ledig torsdag och fredag nästa vecka istället, det är ju inte fel det heller!


Ha en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej