6 juli

0kommentarer

Här sitter jag, skittrött. Min nya teknik är att vara uppe så länge som möjligt så jag förhoppningsvis kan sova hela natten. Inatt vakna jag 4. Då låg jag och A vakna och prata. Jag flö upp och ner ur sängen, han kunde knappt röra sig haha. Halv 6 somna jag om lite för att vakna halv 7 när klockan ringde, tröttare än någonsin! Vilket elände!

Jobbet gick ändå hyffsat och när jag kom hem bytade jag om och promenerade ner till stan. Duktig e jag, där nere fick jag ett glatt besked som peppar mig vidare. :)

Imorgon börjar jag 2, frågan är cykla eller inte cykla? Jag har pratat om det länge, att ställa bilen och börja bika till jobb...tror ni jag får tummen loss? NEJ. Hatar att bli svettig när jag ska jobba, känner sig som en gris!


Nej nu blir det trots allt sängen. Ska läsa lite i min tidning som damp ner i brevlådan idag :)

SOv gott!

Kommentera

Publiceras ej