19juli

0kommentarer

Idag har jag haft en slappedag deluxe. Åkte till mamma och pappa en sväng i förmiddags för att sen åka hem och sitta på balkongen med ett glas fun light och en bok. Det var inte helt fel. Jag och Andy avnjöt även middagen ute på balkongen, en laxsallad till mig och en kycklingsallad till Andy. Pizzerian på raus har såå god mat!

Imorgon är det jobb igen. Börjar dock inte förrän 15 så på morgonen ska jag, Jessica och Noel promenera till veckans möte. Man kan ju undra hur det gått, lite för mycket av det goda senaste veckan. Men jag är helnöjd över resultatet hitintills. Till hösten ska jag sätta igång med träningen oxå. Egentligen borde jag börja redan nu men jag inbillar mig att det blir lättare när hösten kommer. Till vintern när jag och A drar till Thailand i 5 veckor SKA jag vara strandduglig. Inget annat är acceptabelt!


Kommentera

Publiceras ej