13juli

0kommentarer

Igår hade jag en fruktansvärt rolig kväll i Sjöbo hos John ( A´s pappa) och Sanne. Jag och A körde dit direkt när jag slutat, skulle titta på deras hus dom köpt. Verkligen jättefint! Hade det inte legat i Sjöbo hade jag gärna köpt det! Vi grilla och hade det mys. Trots att jag var nykter var det verkligen en kanonkväll. John vet verkligen hur man underhåller sina gäster...jag skratta nog bort allt det onyttiga jag fick i mig :) Vid 00.30 körde vi hem. Hatar att köra i mörker, trots att glasögonen åkte på såg jag inte mycket. Men hem kom vi iaf :)

Nu har jag städat undan lite här hemma och satt igång en tvätt. Klockan 16 börjar jag jobba idag sen är jag ledig 2 dagar. Ena dagen tandläkaren, andra dagen dykning. Kommer nog gå bra bådadelarna hoppas jag!




John himself!

Kommentera

Publiceras ej