svammel

0kommentarer

Denna dagen har inneburit alla känslor för mig. Dagen börja med jobb sen stack jag hem och börja pilla med min mp4 jag fått i julklapp. Totalt psykbryt. Jag blev så vansinnig så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Mycket kan jag hantera men när det kommer till det tekniska och det inte fungerar då går jag verkligen bananas. Pappa fick kolla på den och då visar det sig att jag dessutom spelat in mig själv när jag sitter och skriker " Jävla skit spelare, snart kastar jag in den i väggen" Som sagt, psykbryt. Det ordna sig till sist iaf, tror jag.

Jag och Ida stack sen ner till Mezzo där vi åt middag och hade myspys. Jag skratta, log och hade det väldigt väldigt bra men en helt underbar vän...men när vi kom in på seriösa saker bla. döden då kände jag att mina ögon vattnades och att jag var mycket nära att börja gråta. Jag är inte rädd för döden, jag är rädd att döden ska komma och hämta dom jag bryr mig om.

Nu sitter jag och funderar på om jag borde börja packa. Jag tror jag har hur mycket tid på mig som helst. Men imorgon är en allt annat en lugn fredag. Allt ska ordnas och fixas inför resan...ska inom svärmor och förklara hur mina räkningar ska betalas och då kan man ju inte gå in i 5 minuter sen gå igen. Nej jag får nog packa nu.



Jag tycker att det ska bli sjuuukt skönt att lämna Sverige ett tag. Slippa alla intriger....slippa Helsingborg helt enkelt. MEN jag kommer sakna väldigt många oxå. Jag har aldrig varit hemifrån så länge, aldrig varit ifrån mina vänner så länge. Dom kommer inte längre vara ett samtal bort. Eller jo, men ett väldigt dyrt samtal bort.

Tur min mammi och pappi kommer ner till Thai för annars hade jag nog dött en smula ♥


Kommentera

Publiceras ej