Lordag i Thai

1kommentarer

Idag har vi varit ute pa havet och dykt. Eller jag har legat p[ soldeck pa baten och forsokt fa lite farg :) Andy sa iaf att dar var manga fina fiskar :) Det ar kvall har pa koh samui och vi har precis atit middag, stekt ris med krabba. Mummakardemumma for magen. Nu ska vi hitta en bar att satta oss pa for A maste ju givetsvis se nar united spelar.

Imorgon blir det till att ta moppen och aka runt pa Samui. Vi ska bla. ta oss till ett tempel omrade som ska va jattefint sen vill jag garna hitta en liten strand dar vi kan ha det bra! MEn bra har vi, ingen tvekan om det. Ikvall svensktid hoppas vi att vi vinner dromvinsten sa vi kan stanna har for evigt!



Hoppas allt ar bra hemma med er alla. Ni ar manga som ar saknade! Nu ska jag in pa ett apotek och hitta myggsalva innan jag bokstavligt talat river av mitt skinn pa mina fotter. Pussinusss

1 kommentarer

Karin Petersson

21 Feb 2011 23:07

Vad spännande dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Hoppas du har en kul dag :p

Kommentera

Publiceras ej