Koh Samui

0kommentarer

Hej alla mina vanner! Just nu ar klockan 4 pa aftermiddagen och jag och honey sitter pa ett internet cafe. Vi har det hur bra som helst...langtar inte ett dugg hem. Vi har fatt ett superbra boende med pool och allt, inte jattebilligt men inte dyrt heller. Och vem bryr sig om pengar jag e for fan p[ semme :) Just nu steker solen som bara den, jag ar klok nog och har hog sollskyddsfaktor sa jag inte blir illrod. MEn lite farg kan man allt fa!


Vi stannar har pa denna underbara o nagra dagar till, bade jag och andy alskar detta stallet. Man kan ga och handla ifred, ingen som flyger pa en. Snorkling/ dykning, besoka ett tempel och sol och bad ar bestamt hitintills innan vi drar vidare


Hoppas allt ar bra med er hemma, ta hand om er! Halsa maxi HAJ HAJ!



Ps bokar nagon rehabilitering tills jag kommer hem...singha, chang HAJ HAJ



Nasta gang ska jag forsoka fa in lite bilder!


Sjabbe du kan ringa andys telenummer sa betalar du vanligt och vi betalar billigt thai!

Kommentera

Publiceras ej