Koh chang

1kommentarer

Hej alla glada, langesen jag skrev nagot men jag har battre saker for mig an att sitta vid en data!

Nu ar vi pa Koh chang, vi stack hit da det regnar nasten overallt, men inte har :)
Vi bor i en jattefin bungalow pa ett stalle jag inte kan namnet pa! Med taxi tar det ca 10 minuter till mamma och pappas hotell sa imorgon ska A ut och dyka och jag ska aka till dom och ligga pa stranden! Starten har pa koh chang var inte toppen, vi gick i flera timmar for att hitta ett boende, till sist fick vi ta en bungalow i slummen. HAha vilken mardrom, dagen efter lag jag pa stranden sa A, Steffi och Jonas korde runt och hitta nagot annat boende.

Vart hotell drivs av transor vilket jag tycker e kalaskul for A ar radd for dom hahaha...vi satt och sag pa en dragshow igar pa hotellet, A gilla inte det sa efter det gick vi till en bar, vilka dyker upp dar, om inte dom igen haha. Dar vi satt blev helt plotsligt deras scen sa nar vi skulle ga fick vi dra Jonas ivag for da stod han och dansa vi dom hahaha. Sa sjuka saker man far va med om .


Nu ska vi ga ut och ata, inte atit nagot sen igar kvall for jag har ju da varit bakis hela dagen och inte kunnat tanka pa mat, men nu ar jag fit for fight igen. En cola hade suttit sa fint just nu!



Grattis Linda pa fodelsedagen, hoppas din dag blir exakt sa bra som du fortjanar och att du far fina presenter!

HA det bra alla!

1 kommentarer

Sjöbbs

31 Jan 2011 22:32

Tack finaste vän <3

Kommentera

Publiceras ej