Jasså

0kommentarer

  • Vakna i morse och var helt övertygad att jag börjat bli sjuk. Sen när jag sitter ner och får perspektiv så inser jag själv att det bara är inbillning, att jag bara är trött. Är det de som kallas hypokondriker? :D

  • Jag kommer på nya saker hela tiden som måste inhandlas. Nu slog det mig att man måste ju ha speciella plastpåsar om man ska ta med vätska ombord på planet. I mitt fall handlar det om ett nässpray. Tur att det är fullt med pengar då på mitt konto...NOT!

  • Igår hamna jag i diskussion med en gubbe direkt när jag börjat jobba. Jag förstår mig verkligen inte på folk, och ännu mindre sen jag börja jobba i affär.

    Om jag frågar om allt har gått och scanna, är det svårt att säga JA eller NEJ? Måste man säga, " Nej *Skratt* jo de e klart det har" NEJ DET ÄR INTE KLART FÖR DET FINNS MÅNGA VAROR SOM INTE FUNKAR!
    Han tog ändå priset igår. Han visste inte om allt fungerat men det var inte hans problem heller. Jag förklara att det var det visst för det var hans ansvar att ha koll på om varorna scannas in, mycket för hans egen skull oxå...du vill väl inte komma hem och ha scannat allt dubbelt?  MEN NEJ det var det verkligen inte, det var butikens ansvar eftersom vi valt att ha detta systemet. Jag blir så upprörd när jag hamnar i dessa diskussioner för jag tänker för mig själv, finns det verkligen så tröga människor? Är han allvarlig? Men jodå han var mycket allvarlig...så till sist fick jag lägga ner det för vi kommer verkligen inte nånstans. Om jag inte acceptera att han inte visste om allt gått och scannat så skulle han lägga alla sina varor till sidan. Vilket nöt rent ut sagt.



Kommentera

Publiceras ej