Igår

1kommentarer

Igår var vi som sagt på kalas hos pappa. Vi är inte så stor släkt då en del tyvärr gått bort och en del bor i Karlstad så våra kalas brukar alltid va lugna och sköna. Okej lugnt är det väl inte med tanke på att faster har 3 barn i sina bästa år. Jag dör lite så söta mina kusiner är. Speciellt lilla Ebba som stal showen igår. Hon är 2år, snart 3 och är som en riktig liten prinsessa. När Axel och Oscar, som är äldre än henne, satt och böla för dom var trötta och ville hem, då lekte Ebba på för fulla muggar. Istället för att gnälla över att va trött och vilja åka hem gnällde hon för att hon absolut inte ville hem :) Mitt i middagen när alla satt och prata börja hon sjunga "3 gubbar" och överrösta alla. Det blev så komiskt för alla tystna tvärt och lyssna på lilla sötnosen.

Dom e fina mina små kusiner. Tyvärr springer tiden iväg och dom växer så det knakar. Lilla Oscar är verkligen inte så liten längre, stor kille som börjar skolan efter sommaren. Helt sjuk, vart tar tiden vägen ? Vad har jag gjort under alla dessa år? Sovit? Ibland undrar jag.



Världens bästa pappa

1 kommentarer

Sjöbbe

06 Jan 2011 19:10

Grattis till världens bästa Uffe man :))

Kommentera

Publiceras ej